/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Pacte Territorial de l’Alt Maestrat entra en funcionament

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Organismes municipals, provincials i autonòmics han donat suport a la creació del Pacte per a impulsar l’economia i el desenvolupament comarcal

El Pacte Territorial de l’Alt Maestrat ja és una realitat, després de la presentació oficial que ha tingut lloc aquest matí a l’ermitori de Sant Pau d’Albocàsser. En aquesta històrica ubicació s’han donat a conèixer les claus d’un Pacte que naix per a impulsar i cohesionar les idees i iniciatives que es donen lloc a l’Alt Maestrat per part de diferents organitzacions, i promoure el desenvolupament econòmic, social, polític i cultural.

El Pacte Territorial està subscrit per organismes de la Generalitat Valenciana, com LABORA o la FVMP; organitzacions supramunicipals, com la Mancomunitat Alt Maestrat i Altmaesports; i els diferents ajuntaments de la comarca.

Així doncs, després del discurs de benvinguda de l’alcaldessa d’Albocàsser, Isabel Albalat, s’ha succeït el torn de paraula entre representants oficials d’organismes. La presidenta de la Mancomunitat Alt Maestrat, Mari Luz Monterde, ha destacat la important missió que té aquest Pacte per a unificar projectes i aconseguir el creixement de tota la Comarca alhora. Per a això, es compta amb programes d’ajudes que procedeixen d’organismes com LABORA. Rocio Briones, Directora General de Formació i Ocupació LABORA de la Generalitat Valenciana, ha subratllat les claus de les ajudes econòmiques que atorguen i com generen creixement en les diferents zones.

Les intervencions han continuat amb Vicente Budí, procedent del camp universitari de la Universitat Jaume I de Castelló, qui ha subratllat els principals beneficis i oportunitats futures que atorgarà aquest Pacte per a aconseguir inversió i creixement. En aquest sentit ha versat la ponència, més tècnica que les anteriors, duta a terme per agents de desenvolupament local de la Mancomunitat Alt Maestrat i de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies juntament amb el Tècnic del Pacte.

El públic present, tal com s’ha notificat en finalitzar l’esdeveniment, ha quedat satisfet després del grau d’implicació de tants organismes oficials, que treballen i vetllen pel futur de l’Alt Maestrat. Així, la comarca comença una nova marxa amb la seguretat que aquest Pacte atorga.

Acte oficial de presentació del Pacte Territorial de l'Alt Maestrat 3
Acte oficial de presentació del Pacte Territorial de l'Alt Maestrat 2
Acte oficial de presentació del Pacte Territorial de l'Alt Maestrat 1

Explora más

Vinaros
3:49 am, January 20, 2025
temperature icon 10°C
L: 6° H: 10°
Feels like 9.56 °C muy nuboso
Humidity 72 %
Pressure1019 mb
Wind 5 Km/h