/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Partit Popular renova la majoria absoluta a Alcalà-Alcossebre

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

El PP esdevé el gran guanyador de les eleccions a Alcalà-Alcossebre. La formació de dreta ha aconseguit 2.029 vots (un 56,36% del total) A més, ha renovat la majoria absoluta, inclús ampliant-la, aconseguint un regidor més que a les eleccions de l’any 2019. En aquesta ocasió, el Partit Popular ha aconseguit 8 regidors, envers dels 7 que van aconseguir fa quatre anys.

Per altra banda, el Partit Socialista ha aconseguit 1.043 vots (un 28,97% del total), assolint 4 regidors, els mateixos que va aconseguir fa quatre anys. Agrupació Local pel Canvi ha aconseguit 252 vots (un 7% del total), entrant a l’Ajuntament de la localitat amb 1 regidor.

Ciutadans, amb 236 vots (un 6,55% del total) s’ha quedat fora al no haver arribat al percentatge mínim per aconseguir regidors.

Explora más

Vinaros
3:38 pm, August 25, 2025
temperature icon 29°C
L: 29° H: 30°
Feels like 33.49 °C nubes
Humidity 77 %
Pressure1016 mb
Wind 14 Km/h