El PSOE aconsegueix la victòria al municipi de Càlig. La formació progressista ha aconseguit la confiança de 399 votants del municipi, aconseguint un 38,40% del total. Envers a les eleccions de l’any 2019, el partit liderat per Pedro Sánchez a Espanya aconsegueix un 6,07% d’augment, ja que fa 4 anys van aconseguir 324 vots.
En segona posició se situa el Partit Popular, que ha aconseguit 359 vots, un 34,55% del total. La formació de Nuñez Feijóo aconsegueix un augment de 12,80 punts de percentatge sobre les eleccions generals de l’any 2019.
VOX aconsegueix ser la tercera força política amb 163 vots, un 15,68% del total. Però la formació de Santiago Abascal perd 6,37 punts de percentatge sobre les anteriors eleccions, on va aconseguir 221 vots.
Finalment, en quarta posició se situa la formació política de Yolanda Díaz, Sumar. Ha aconseguit 102 vots, 21 vots menys que els que va aconseguir Unides Podem a les eleccions de l’any 2019.