El proper 7 de març, en un acte que se celebrarà al Centre Cultural La Mercè de Girona a les 11 del matí, el Quartet Gerhard rebrà el 1r premi Enderrock-440, els premis que posen en valor la música catalana clàssica, de jazz i públic familiar. La formació constuida pels violinistes Lluis Castán i Judit Bardolet, el violista Miquel Jordà i el violoncel·lista vinarossenc Jesús Miralles ha estat guardonada pel seu disc, Ad Astra, en el qual interpreten obres tant de Claude Debussy com de Ramon Humet.
La gala comptarà amb una actuació del propi Quartet Gerhard, a més d’Alba Careta + Xavi Torres, Mar Pujol i Maria Jaume.
Aquesta premiació se situa dins dels XXVI Premis Enderrock de la Música Catalana, que se celebraran una setmana després, el 14 de març, a l’Auditori de Girona.
Si vols escoltar el cinquè album de la discografia del Quartet Gerhard, “Ad Astra”, sols has de clicar en aquest link
