/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Servei de Promoció de l’Autonomia Personal i alumnat d’extraescolars de Santa Magdalena, units per un mateix projecte

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

El Serveis de Promoció de l’Autonomia Personal, encapçalat per la integradora social, Irta Vives, conjuntament amb les monitores d’activitats extraescolars del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena; Aroa Jiménez, Laura Sospedra i Rebeca Bou, han creat un projecte intergeneracional, a través del qual les persones usuàries del Servici de Promoció de l’Autonomia Personal, un dia a la setmana treballaran de manera conjunta amb l’alumnat d’extraescolars de l’escola de la localitat.

Es tracta d’un projecte on esperem que les dos generacions es nodrisquen les unes a les altres, per a conéixer el nostre passat, però també el nostre futur”, ha explicat Irta Vives, responsable del SPAP.

jornades7
jornades6
jornades5
jornades4
jornades3
jornades2
jornades1

Explora más