/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Vinaròs C.F. cau golejat en el seu estadi contra l’U.D. Atzeneta per 1-5

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Els vinarossencs encaixen la seva sisena derrota consecutiva.

El Vinaròs C.F. segueix amb la seva mala ratxa de resultats i va caure golejat ahir per la vesprada per 1-5 contra l’U.D Atzeneta de Castelló en el partit corresponent a la novena jornada de la Primera FFCV.

Els vinarossencs van tenir una bona primera mitja hora, però tot va canviar amb el penal comés per Cristian Cabanes al minut 36 i que va transformar Nacho Gimeno en el 0-1.

A partir d’aquest minut, els atzenetins van passar per sobre del Vinaròs amb un gran cabdal ofensiu i amb gols de Ferran Agut al 38, Nacho Gimeno al 40 i Cristian Gual al 42, deixava sentenciat el partit abans de marxar al descans.

La segona part va tenir poca història. L’Atzeneta va aconseguir el cinquè, obra de Nacho Gimeno a l’eixida d’un còrner, mentre que el Vinaròs va aconseguir el gol de l’honor de Zain Ivan a l’eixida d’un còrner.

Explora más