/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Vinaròs C.F. es reforça per a la nova temporada

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

El Vinaròs C.F. comença aquesta setmana una nova temporada a la Primera FFCV amb un partit contra el C.F. Albuixech a les 12 del matí a l’Estadi Municipal San Ramón, i en aquest article, repassarem els fitxatges que l’equip de Javi Celma ha realitzat per realitzar una bona temporada.

L’equip vinarossenc va anunciar el 5 d’agost el fitxatge de Nico Moreno procedent de l’Amposta, sent el primer jugador que va ser traspassat a l’equip de Javi Celma en aquesta temporada. Seguidament, va ser el torn de Raul Meghes, migcampista ofensiu que la temporada passada va jugar al Club de Fútbol Traiguera. Meghes es va formar des de menut a Vinaròs, a més de tenir una etapa formativa a Amposta.

En el comunicat, el Vinaròs ha expressat que “confiem molt en la seua qualitat i visió de joc. A més, és un jugador associatiu i amb molta creativitat a nivell ofensiu“. Meghes va jugar la temporada passada al Traiguera, on va anotar 3 dianes.

Raul Meghes, segon fitxatge del Vinaròs / Font: Instagram del Vinaròs C.F.

Seguidament, el Vinaròs va presentar a les seves xarxes socials a Carlos González, que va debutar a preferent amb el Benicarló de la mà de Javi Celma. González ve també del Club de Futbol Traiguera. El comunicat el defineix com “un jugador molt sòlid i amb un gran colpeig de pilota“.

Carlos González, nou lateral esquerre del Vinaròs C.F. / Font: Instagram del Vinaròs C.F.

L’atac de Vinaròs s’ha reforçat també amb l’arribada d’Oriol Fuster, que ja va tenir una etapa formativa a l’equip de la capital del Baix Maestrat, torna després de jugar la temporada anterior a l’Alcanar C.F. Segons ha explicat el club vinarossenc, “arriba carregat d’il·lusió i amb moltíssimes ganes d’agradar i d’aportar molt en benefici de l’equip“.

Oriol Fuster, procedent de l’Alcanar, reforça la davantera del Vinaròs / Font: Instagram del Vinaròs C.F.

A més, l’equip de Javi Celma s’ha reforçat amb dos jugadors del mig del camp que han tingut gran part de la seva formació en les files vinarossenques. El primer d’ells és Christian Tehara, format a les escoles de Vinaròs, però que la temporada passada va jugar al Traiguera. Un altre jugador de la casa, reforçant l’aposta de l’equip vinarossenc pels jugadors formats a casa. En el comunicat, el Vinaròs C.F. defineix Tehara com “un jugador eminentment ofensiu, en molt bona cama esquerra, visió de joc i molt bon colpeig“.

Christian Tehara, nou interior del Vinaròs / Font: Instagram del Vinaròs C.F.

També es va anunciar el fitxatge d’Ian Vidal, un altre jugador format totalment a Vinaròs i que ha acabat la seva etapa formativa al Traiguera. Un jugador que, segons comenta el Vinaròs a través de les seves xarxes socials, “ofereix molt dinamisme e intensitat, prou complet en bona capacitat física“.

Ian Vidal, segon interior fitxat pel Vinaròs C.F / Font: Instagram del Vinaròs C.F.

El darrer fitxatge que ha realitzat el Vinaròs C.F. per aquesta temporada ha sigut el del Tyler Markovich, procedent d’Oakland, als Estats Units. Markovich jugarà aquesta temporada com a lateral dret a les ordres de Javi Celma. El club vinarossenc ha informat el lateral americà com un “jugador defensiu, aguerrit i disciplinat que donarà competència en la seua posició“.

Tyler Markovich, darrer fitxatge del Vinaròs C.F. / Font: Instagram del Vinarós C.F.

Un fitxatge de pes dins del cos tècnic

Carlos Aguayo entra dins del cos tècnic de Javi Celma com a entrenador de porters. Aguayo arriba a l’staff del club vinarossenc després d’haver jugat a equips com el Benicarló, la Rapitenca, l’Alcalà de Xivert i el Vinaròs, havent sigut peça fonamental dins de tots aquests equips.

El Vinaròs, a través del comunicat distribuït per les seves xarxes socials, ha definit la tasca d’Aguayo com “la seva experiència sota pals reforçarà els seus coneixements i respostes dels nostres“.

Carlos Aguayo, ex-porter del Vinaròs, es farà càrrec de l’entrenament de porters / Font: Instagram del Vinaròs C.F.

Explora más