- Comptarà amb l’actuació del Trio Cervelló , Ensemble Cellos Magics i Carla Sanmartín, un concert líric-teatral amb obres de Mozart i Rossini, un concert de piano i, com a novetat, un espectacle musical per a públic infantil
- El Festival manté el seu caràcter solidari i tota la recaptació es destinarà a l’ONG Saniclown-Pallassos d’Hospital
Un any més, les persones aficionades a la música tenen una cita en Alcossebre, amb la celebració del XII Festival de Líric i de Música de Cambra Alcossebre En-cant, organitzat per l’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre, sota la coordinació tècnica de Juan Carlos Cornelles i Joana Thomé.
El festival donarà inici el dijous 16 de juliol amb l’actuació del Trio Cervelló, amb clarinet, viola i piano, en l’Espai d’Oci d’Alcossebre. El dijous 17 de juliol, l’ermita de Santa Llúcia tornarà a ser escenari privilegiat per a acollir el concert d’Ensemble Cello Magics i Carla Sanmartín. El dissabte 18 de juliol, en l’Espai d’Oci, s’interpretarà un concert líric-teatral, amb peces de Mozart i Rossini. El diumenge 19, també en l’Espai d’Oci, tindrà lloc l’espectacle musical “El viaje musical de Saltamontes”, enfocat al públic familiar, amb adaptació de Mónica Cruz del conte “Grashopper on the road” d’Arnold Lobel. El festival es clausurarà l’el dilluns 20, amb el concert de piano de Fernando Alarcón. Tots els actes donen inici a les 22.00h excepte el del diumenge 19 juliol que, pel seu caràcter infantil, comença a les 18.00h.

La venda de localitats, a 5 euros amb possibilitat d’abonament de 15 euros per a tots els esdeveniments, es realitza prèviament a cada espectacle, en el mateix lloc, i la recaptació, com en totes les edicions anteriors, és en clau solidària, destinant-se, en aquesta ocasió, a l’ONG Saniclown-Payasos de Hospital.
El regidor de Promoció Cultural, Festiva i Tradicions, Javi García, ha destacat “la gran qualitat dels espectacles musicals que componen el programa d’aquest festival que, en les seues dotze edicions, ha aconseguit despertar un gran interès tots els anys, fidelitzar al públic i enriquir la programació cultural d’estiu d’Alcalà-Alcossebre”.
































