- El primer equip infantil d’escaquistes benicarlandos, format per Marc Rico, Darian Florin, Aleix Castell i Joel Castell, es va proclamar 3r classificat sub-16 a la Minicopa de Tarragona, campionat provincial per equips disputat aquest dissabte 5 a les Borges del Camp. Els esportistes van aconseguir sumar 11 punts dels 28 possibles en la primera competició com a jugadors federats per a tres d’ells, i amb Roberto Tipán com a delegat.
Per la seua banda, un segon equip format per Darío Bretó, Abril Tipán, Álvaro Fajardo i Oliver López va competir com a sub-10, aconseguint fins a 12 victòries en el debut com a federats dels dos últims i amb Enoc Altabás com a delegat. El rècord de participació benicarlanda, amb dos equips, va ser motiu de felicitació dels clubs amics d’Amposta i Gandesa.
Els primers punts en competició oficial, les partides amistoses entre rondes, els jocs de pilota amb altres clubs durant els temps morts, el dinar de club i el dia de germanor van sumar també per a un magnífic dia de convivència amb les famílies dels joves esportistes del Club Ajedrez Benicarló.
L’anècdota del dia el va provocar l’emparellament a la setena i última ronda, quan els dos equips van haver d’enfrontar-se entre ells, finalitzant amb un simbòlic 2-2, bona mostra de la germanor i paritat viscuda durant tota la jornada.
El Club Ajedrez Benicarló comença ara l’activitat pròpia com a club, i organitzarà el seu campionat Social de partides lentes els diumenges al matí, del 20 d’octubre a l’1 de desembre.