/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Els docents de la Comunitat Valenciana mantenen la vaga indefinida després de rebutjar la proposta de Conselleria

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

La vaga indefinida del professorat de la Comunitat Valenciana continuarà després que el 78 % dels docents representats pels diferents sindicats hagen rebutjat la proposta presentada per la Conselleria d’Educació.

La decisió es va conéixer durant la vesprada d’ahir dimecres 20 de maig, després d’una reunió entre sindicats i administració que va tindre una durada de pocs minuts i que va finalitzar sense acord.

Els representants sindicals van mostrar el seu desacord amb les mesures plantejades per la consellera d’Educació, considerant-les insuficients per donar resposta a les reivindicacions del sector.

Per la seua part, la consellera va demanar paralitzar la vaga indefinida per poder continuar negociant “amb calma i sense pressions” amb l’objectiu d’arribar a futurs acords.

Amb aquesta situació, el conflicte educatiu entra ja en el desé dia de vaga indefinida, en un context que molts participants qualifiquen com un moment històric per a l’educació pública valenciana.

FOTO ARCHIU 

Explora más

[location-weather id="200265"]