El passat dissabte 25 d’octubre va tindre lloc l’activitat d’Art Teràpia, a càrrec d’Alba García Balada, art terapeuta i terapeuta ocupacional, organitzada per l’Escola de Famílies d’Ulldecona. Aquesta sessió va ser la inaugural del conjunt d’activitats del curs 2025-2026.
🖌️ La jornada va ser molt dinàmica i participativa, oferint a les famílies un espai de reflexió i expressió a través de l’art. Mitjançant diverses tècniques creatives, els participants van poder connectar amb les seues emocions i compartir experiències sobre la criança i la convivència familiar.

🎊 L’activitat va comptar amb una bona acollida per part del públic assistent, que va destacar la proximitat de la dinamitzadora i la utilitat de les eines proposades per a l’autoconeixement i la gestió emocional.
Des de l’Escola de Famílies s’ha fet una valoració molt positiva d’aquesta primera trobada, animant a totes les famílies a participar en les pròximes activitats programades per al curs.


























