/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Èxit de la primera activitat del curs de l’Escola de Famílies d’Ulldecona 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

El passat dissabte 25 d’octubre va tindre lloc l’activitat d’Art Teràpia, a càrrec d’Alba García Balada, art terapeuta i terapeuta ocupacional, organitzada per l’Escola de Famílies d’Ulldecona. Aquesta sessió va ser la inaugural del conjunt d’activitats del curs 2025-2026.

🖌️ La jornada va ser molt dinàmica i participativa, oferint a les famílies un espai de reflexió i expressió a través de l’art. Mitjançant diverses tècniques creatives, els participants van poder connectar amb les seues emocions i compartir experiències sobre la criança i la convivència familiar.

🎊 L’activitat va comptar amb una bona acollida per part del públic assistent, que va destacar la proximitat de la dinamitzadora i la utilitat de les eines proposades per a l’autoconeixement i la gestió emocional.

Des de l’Escola de Famílies s’ha fet una valoració molt positiva d’aquesta primera trobada, animant a totes les famílies a participar en les pròximes activitats programades per al curs.

Explora más