/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Èxit de participació en la XII Fira de Sant Vicent i dolços tradicionals de Càlig

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Tot i la pluja de diumenge a la vesprada centenars de persones van gaudir d’un cap de setmana carregat d’activitats i de farinoses.

El centre de la localitat es va omplir de paradetes amb productes de proximitat, amb la farinosa  com a principal protagonista, on cal assenyalar que es van vendre centenars durant el cap de setmana.

Des de l’Ajuntament agraïm la col·laboració de totes les persones que un any més han fet possible la celebració de la Fira, així com la implicació de les entitats locals i empreses, que també s’han bolcat en la mostra, que tot i la pluja, ha aconseguit de nou un gran èxit de públic.

També fer extensius els agraïments als visitants, perquè gràcies a ells la mostra s’ha convertit en tot un referent a la comarca.

📸 Ajuntament de Càlig

IMG_2486
IMG_2488
IMG_2490
IMG_2487
IMG_2489
IMG_2481
IMG_2485
IMG_2483
IMG_2482

Explora más

Vinaros
7:35 pm, August 14, 2025
temperature icon 34°C
L: 34° H: 34°
Feels like 39.51 °C cielo claro
Humidity 53 %
Pressure1015 mb
Wind 14 Km/h