Aquest passat cap de setmana, els atletes del Club Atletisme Baix Maestrat van participar en diverses proves arreu del territori, assolint grans resultats.
- A Xert, en la coneguda Trencamoles, Agustín Ribera es va proclamar guanyador absolut de la cursa de 22 km i +1000 m de desnivell. En la mateixa prova, José Ramón Sánchez va aconseguir la 1a posició en categoria màster, mentre que Ana Prats va ser 2a veterana. També van completar amb èxit la cursa Manu Querol, Gerard Cuartero, Pablo Cuartero, Luis Irles, Cristóbal Jiménez, Víctor Beltrán, Juan Valdearcos i Jaime Cervera.
- A la distància de 16 km i +700 m, el club va estar representat per Jesús Ignasi Ribas i José Miguel Conesa, que van demostrar un gran nivell.
- Mentrestant, a Barcelona, a la Fun Trail de 21,5 km i +900 m, Eloy Ripollés va aconseguir una magnífica 6a posició, consolidant-se entre els millors de la prova.
Finalment, cal destacar que un bon grup d’atletes del club va dur a terme una concentració d’entrenament a Morella, reforçant la cohesió i l’esperit d’equip que caracteritza el Club Atletisme Baix Maestrat.
Enhorabona a tots i totes pels grans resultats i per mantenir viu l’esperit de l’atletisme de muntanya!