- El jove atleta del Club Esportiu Vinaròs va guanyar en el salt amb perxa on va fer Rècord dels Campionats amb una marca de 4,22 metres.
El dissabte 18 d’octubre es va celebrar el Campionat d’Espanya de Clubs en categoria Sub-16 en la pista d’atletisme del Túria en la ciutat de València, on els 8 millors clubs d’atletisme del panorama nacional van participar i entre els quals es troba el C.A. Facsa Playas de Castellón.
Com el Club Esportiu Vinaròs està vinculat amb el C.A. Facsa Playas Castellón, van seleccionar a Hugo per la prova de salt amb perxa, on Hugo es va proclamar guanyador de la prova amb una gran marca de 4,22 metres que suposava nou rècord de salt amb perxa en estos campionats, molt lluny de l’anterior rècord de 4,15 metres vigent des de 2008. Amb este resultat, Hugo va contribuir amb 8 punts per a la classificació i que van ser vitals perquè el Facsa Playas Castellón va proclamar-se Campió d’Espanya amb 111 punts amb només 1 punt de diferència respecte el 2n classificat, el club Delsur Coop La Palma.
Agraïments a Javier Alcácer, entrenador del Playas Castellón que va estar acompanyant a Hugo en esta competició.
Enhorabona a Hugo i als seus entrenadors Miguel Ángel Carvajal i Gaspar Mateu pel bon començament de temporada!