/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Iker Garcia ( pilot de les Cases d’Alcanar)  aconsegueix el seu primer top-10 a Moto2 al circuit d’Estoril

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El pilot de les Cases d’Alcanar signa una destacada actuació a Portugal i continua progressant en la seua primera temporada a la categoria.

El pilot de les Cases d’Alcanar, Iker Garcia, ha aconseguit aquest cap de setmana el seu primer top-10 a la categoria Moto2 després d’una brillant actuació al circuit d’Estoril (Portugal).

Garcia va completar un cap de setmana molt competitiu, finalitzant en la 13a posició a la primera cursa i aconseguint una meritòria 10a plaça a la segona, un resultat especialment destacat tenint en compte que està disputant la seua primera temporada en aquesta exigent categoria i competint contra alguns dels millors pilots internacionals.

A més de l’alt nivell de la competició, el pilot canareu va haver de superar les molèsties físiques derivades de la caiguda que va patir recentment al circuit de Barcelona. Malgrat el dolor al braç, va poder completar les dues curses i sumar uns punts molt valuosos per al campionat.

Gràcies als resultats obtinguts a Estoril, Iker Garcia ocupa actualment la 15a posició de la classificació general, consolidant la seua progressió en una temporada d’aprenentatge i creixement esportiu.

Després de les curses, el pilot es mostrava satisfet amb el treball realitzat:

“Estic content pel top-10 i per com va anar el cap de setmana esportivament, però el dolor al braç de la caiguda a Barcelona em va impedir estar al cent per cent. Vaig tindre molt bones sensacions amb la moto i crec que he fet un pas important de confiança que em permetrà continuar lluitant per les posicions capdavanteres. Ara toca pensar en Xerès.”

La pròxima cita del campionat arribarà els dies 4 i 5 de juliol al circuit de Xerès, on Iker Garcia intentarà continuar amb la seua bona línia de resultats i seguir escalant posicions a la classificació general.

🏍️🔥 El pilot del Montsià continua demostrant el seu talent i consolidant-se entre les grans promeses del motociclisme estatal en la seua estrena a Moto2.

Explora más

[location-weather id="200265"]