- Aquesta tarde, en un acte que ha tingut lloc a l’Auditori Municipal Wenceslao Ayguals de Izco, s’ha dut a terme la inauguració de l’exposició de la pintora francesa afincada a Vinaròs Isabelle Terestchenko.
L’acte ha comptat amb la presència de la Regidora de Cultura, Mercedes García, que ha comentat que “una de les idees de Terestchenko és obrir una galeria d’art a la ciutat de Vinaròs“. També ha assistit a l’acte la tècnica de Cultura, Amparo Chaler.
La pintora ha comentat que les seves obres estan basades en l’sketching i la pintura acríl·lica, encara que ara utilitza més pintura a l’oli. A més, també ha comentat que, si hagués de donar-li un nom a l’exposició seria “El Diario de Vinaròs*, perquè representa el seu dia a dia.
L’exposició estarà a l’Auditori Municipal des d’avui, 4 d’abril, fins al 5 de maig. L’ horari de visites és de dimarts a diumenge de 18:00 a 21:00, excepte els dies que hi ha altres esdeveniments.