/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

José Martí subratlla la bona col·laboració entre la Diputació, la Generalitat i el govern d’Aragó en l’incendi de Villanueva de Viver

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El president destaca que es manté el contacte amb tots els alcaldes i alcaldesses dels municipis afectats i pròxims perquè estiguen informats de l’evolució del foc en tot moment

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha subratllat la “bona col·laboració” entre la institució provincial, la Generalitat Valenciana i el govern d’Aragó en els treballs per a l’extinció de l’incendi forestal declarat a Villanueva de Viver. Martí ha fet aquesta valoració des del Lloc de Comandament Avançant (LCA) instal·lat a Barraques, on ha acudit a primera hora del matí, juntament amb el diputat de Bombers, Abel Ibáñez, per a conéixer l’estat de l’incendi.

Martí ha destacat que, des que es declarara l’incendi dijous passat s’ha mantingut en tot moment el contacte amb els alcaldes i alcaldesses dels municipis afectats, així com dels pobles pròxims perquè estiguen informats en tot moment. “Des de la Diputació de Castelló, com no podia ser d’una altra manera, estem posant tots els recursos necessaris i facilitant tota la informació”, ha explicat el president.

A més, José Martí ha assenyalat que hui és un dia “clau” des del punt de vista meteorològic, ja que les previsions per a demà “no són tan optimistes”. A més a més, ha demanat a tota la població extremar la precaució.

2658-1880-max
2738-1825-2
2738-1825-max
2810-1778-max

Explora más

Vinaros
6:45 pm, August 27, 2025
temperature icon 28°C
L: 28° H: 30°
Feels like 31.65 °C cielo claro
Humidity 83 %
Pressure1006 mb
Wind 5 Km/h