/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Juanma Cerdá defensa la sanitat que Benicarló mereix amb una inversió que blinde l’Hospital de Vinaròs “per a evitar retards i trasllats injustos”

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

 

 

Pilar de l’estat de benestar

  • El candidat del PP a l’alcaldia de Benicarló es reuneix amb el diputat autonòmic del PPCV, José Juan Zaplana, per a defensar la cobertura sanitària “que mereix el meu poble” i que una política de retallades “ha minvat de manera significativa i injusta”
  • José Juan Zaplana defensa la inversió “necessària” que evite el “col·lapse” al qual “una política allunyada de les persones ha conduït a l’Hospital de Vinaròs”. “És urgent un canvi de govern que assegure als ciutadans la salut que el PSOE els nega. En el PP estem preparats per a aconseguir-lo perquè el canvi ja és imparable”

Juanma Cerdá, candidat del PP a l’alcaldia de Benicarló, ha defensat hui a la ciutat “la sanitat que el meu poble mereix” amb una inversió que blinde l’Hospital de Vinaròs i evite “retards i trasllats injustos”. Així ho ha manifestat en una compareixença pública en la qual ha defensat “una política sanitària forta i sòlida” perquè “aquest és un pilar del nostre estat de benestar que no pot resultar agredit per polítiques que desmantellen i ens priven de la cobertura sanitària a la qual tenim dret amb el pagament dels nostres impostos”.

Ho ha fet acompanyat pel diputat autonòmic del PPCV, José Juan Zaplana, qui ha abrigallat a l’alcaldable reivindicat “el canvi polític que pose fi al col·lapse que pateix l’Hospital de Vinaròs per a donar pas a la inversió que reforce, estabilitze i garantisca la sanitat que mereixen els veïns del nord de Castelló”.

Cerdá ha considerat “vital” un “compromís polític amb els professionals que ens donen la vida i que cuiden de la nostra salut”. “No és possible que en ple segle XXI i amb un hospital comarcal a escassos quilòmetres de la nostra ciutat, hi haja benicarlandos que s’hagen de desplaçar a Castelló, en el millor dels casos, o a València, com està ocorrent, per a rebre l’atenció especialitzada que mereixen”. “Les famílies esperen una mica més de nosaltres que no sols paraules. Esperen fets i decisions que se substancien en la cobertura sanitària òptima i excel·lent que mereixen”.

I per a aconseguir-ho, ha assenyalat José Juan Zaplana, “és necessari apostar de manera decidida pel departament de salut de Vinaròs, en el qual hi ha una falta total de suport als sanitaris, un nul reforç del personal i una clara i conscient desatenció del govern de Ximo Puig cap als problemes de milers de famílies que depenen d’aquest centre hospitalari”. “I som ací per a ser la solució als seus problemes amb mesures eficaces i útils que els asseguren una atenció especialitzada sense esperes que indignen i sense trasllats que castiguen a qui està malalt”.

El diputat autonòmic del PPCV ha recordat el compromís aconseguit per Carlos Mazón amb els professionals d’aquest hospital amb els quals es reunió el passat 27 de desembre i ha assegurat “que les solucions arribaran a partir del 28 de maig” amb un “canvi polític que ja és imparable”. Perquè els més de 31 municipis adscrits a l’Hospital de Vinaròs, que “atén una població de més de 100.000 ciutadans” tenen dret a “comptar amb radiòlegs, uròlegs, dermatòlegs, especialistes en salut mental o reumatòlegs al seu hospital de referència”.

Una demanda que Cerdá ha defensat amb “una acció que a nivell municipal millore les condicions dels nostres centres sanitaris”. Perquè a Benicarló, “som conscients que les competències en aquesta matèria són del Consell, però no per això hem de callar davant retallades que són injustos o situacions que suposen un càstig per als nostres veïns”.

El candidat del PP a l’alcaldia de Benicarló defensa l’ajuntament “com la casa de tot el poble” i considera que el seu caràcter “reivindicatiu ha de ser present cada dia per a defensar els drets que no es presten”. I per això, “a més de mantindre una ferma defensa de la cobertura sanitària per a la nostra ciutat, també plantegem millorar les condicions de les infraestructures que són salut i vida per als nostres veïns”.

Per això, Cerdá aposta per “millorar l’entorn del Centre Sanitari Integrat amb l’adequació dels accessos, l’àrea d’aparcament i renovació del mobiliari urbà”. Així mateix, proposa fomentar “campanyes d’hàbits saludables, desenvolupar zones esportives i crear programes per a incentivar l’envelliment actiu”. “Tot suma si l’objectiu és que benestar i salut es donen la mà a la nostra ciutat”, ha manifestat l’alcaldable del PP.

Explora más