/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Júlia Mateu Zaragozá es proclama Subcampiona Autonòmica en 100 metres tanques i 200 metres llisos

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

La jove atleta del Club Esportiu Vinaròs va participar en el Campionat Autonòmic Sub 20 en la ciutat de Sagunt el dissabte 4 de Juliol a la vesprada on va fer Millor Marca Personal en les dos proves.

La final de 200 metres llisos es va disputar en tres sèries on Júlia va participar en la primera sèrie que va guanyar amb Millor Marca Personal de 25.69. Després, la segona sèrie es va guanyar amb un temps de 27.09, fet que permetia a Júlia mantindre la primera posició. Però en la tercera sèrie es va guanyar amb un temps de 25.61, només 8 centèsimes millor que la marca de Júlia i que feia que Júlia es proclamara Subcampiona Autonòmica en 200 metres llisos. Esta marca és mínima B per al Campionat d’Espanya.

Després va competir en la final  dels 100 metres tanques on quedava en 2a posició amb Millor Marca Personal de 15.31 i es proclamava Subcampiona Autonòmica. Tot i això, encara li van quedar forces per a fer un control de 100 metres tanques on tornava a Millorar la Marca Personal amb un temps de 15.07, a només 7 centèsimes de la Mínima A per al Campionat d’Espanya.

Júlia va estar molt bé acompanyada per la seua família i el seu pare i entrenador Gaspar Mateu.

Enhorabona a Júlia i Gaspar per este doble Subcampionat i els desitgem molta sort per a participar en el Campionat d’Espanya.

Explora más

[location-weather id="200265"]