- La cerimònia, oficiada per mossèn Emilio Igual, va reunir nombrosos fidels en una jornada marcada per la fe, la tradició i la germanor
La Casa d’Andalusia de Benicarló va celebrar aquest diumenge la seua tradicional Santa Missa de Romers a l’ermita dels terrenys del Rocío, en un acte que va reunir nombrosos devots i membres de l’entitat.
La celebració religiosa va estar oficiada pel reverend mossèn Emilio Igual i va comptar amb l’acompanyament musical del Cor Rociero “Aires de mi Tierra”, que va omplir l’ermita de sevillanes i cants dedicats a la Mare de Déu del Rocío.

La imatge de la Verge va estar acompanyada per la Reina i les Dames de la Casa d’Andalusia, els Rocieros Majors, l’alcalde de Benicarló amb representants de la corporació municipal, la jutgessa de pau, el cap de la Policia Local, la Reina i les Dames de les Festes Patronals, la Dama de Sant Antoni i la Coordinadora de Penyes.

A més, també hi van participar representants de les Cases d’Andalusia de Peníscola i la Sénia, reforçant els vincles de germanor entre les diferents entitats andaluses de la comarca.

La jornada va transcórrer en un ambient de fe, tradició i convivència, consolidant una celebració ja arrelada al calendari festiu de la Casa d’Andalusia de Benicarló i mantenint viva la devoció a la Mare de Déu del Rocío.




















































