- Es realitzarà el dissabte 26, a partir de les 18:00 de la vesprada.
La Colla de Nanos i Gegants de Vinaròs serà una de les colles que participarà en la 35na Trobada Gegantera i Grallera, que se celebrarà aquest dissabte 26 de juliol a la localitat catalana de Móra la Nova.
En aquesta celebració també se celebrarà el 75è aniversari dels gegants de la Colla Gegantera Móra La Nova, Remei i Domènech.
La jornada començarà a les 18:00 de la vesprada, amb la plantada a la Plaça Pau Casals. 1 hora després, es realitzarà un cercavila pels diferents carrers de la població, conjuntament amb “més de 30 colles d’arreu de Catalunya i el País Valencià“, amb una ballada final al parc 26 d’octubre amb una sorpresa final.
Finalment, a les 23:30 h, es realitzarà un concert al parc 26 d’octubre per part del Gra Fort i All Covers.
Foto: Instagram de la Colla Gegantera Móra La Nova.