
-
Des del Servei de Benestar i Igualtat i amb el suport de la Fundació Inspiring Girls, s’han posat en marxa una sèrie de tallers dirigits a diferents centres de secundària amb la finalitat de reduir l’impacte que els estereotips de gènere poden tindre en la determinació del futur professional
-
“Trencar amb els estereotips de gènere entre l’adolescència és fonamental perquè puguen decidir el seu futur amb llibertat. No hi ha professions de xics o de xiques, hi ha talent, esforç i oportunitats que han d’estar a l’abast de totes les persones”, ha destacat la diputada provincial

La Diputació de Castelló promou una societat més igualitària entre l’alumnat de secundària de la província.
Des del Servei de Benestar i Igualtat de la institució provincial i amb el suport de la Fundació Inspiring Girls, s’han posat en marxa una sèrie de tallers dirigits a diferents centres de secundària amb la finalitat de reduir l’impacte que els estereotips de gènere poden tindre en la determinació del futur professional dels i les adolescents.
La diputada de Benestar Social, Marisa Torlà, ha participat esta setmana en el primer taller celebrat en l’IES Alfred Ayza de Peníscola, al costat d’altres quatre dones referents en diversos sectors professionals.
“Trencar amb els estereotips de gènere entre l’adolescència és fonamental perquè puguen decidir el seu futur amb llibertat. No hi ha professions de xics o de xiques, hi ha talent, esforç i oportunitats que han d’estar a l’abast de totes les persones”, ha destacat la diputada provincial.
Es tracta d’una activitat dinàmica i divertida que posa en contacte a l’alumnat amb dones de diferents àmbits professionals perquè coneguen de primera mà les seues experiències. Amb això, “pretenem mostrar la varietat d’eixides professionals, carreres, treballs i possibilitats que el futurs els oferix”, ha ressaltat Marisa Torlà.
Els tallers van dirigits a l’alumnat de 4t ESO de diferents centres de secundària de municipis de menys de 10.000 habitants de la província de Castelló. “Amb iniciatives com esta, des de la Diputació contribuïm a avançar cap a una societat més igualitària, sense barreres ni estereotips que condicionen el futur de la nostra joventut”, ha conclòs la diputada de Benestar Social.
Esta activitat forma part i tanca la programació que la Diputació de Castelló ha dut a terme durant el mes de març amb motiu del Dia Internacional de la Dona. A més de l’IES de Peníscola, està previst que estos tallers es desenvolupen en altres instituts de la província.





























