/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Diputació de Castelló subvenciona amb 120.000 euros el servei de transport adaptat de nou associacions de la província

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La vicepresidenta Patricia Puerta valora la importància d’uns recursos que “milloren la qualitat de vida de les persones i ajuden a avançar cap a un escenari d’igualtat real”

L’àrea de Benestar Social de la Diputació de Castelló ha publicat la resolució de la seva línia d’ajudes destinada al servei de transport adaptat, que compta amb una consignació econòmica de 120.000 euros en els pressupostos de #MésImpulsCastelló de 2022.

Ha estat en un procés de concurrència competitiva en el qual han obtingut subvenció nou entitats: Asociació d’Esclerosi Multiple de Castelló; Asociación Párkinson de la provincia de Castellón; Cocemfe; Asociación Granja El Rinconet; Asociación Daño Cerebral Ateneu Maestrat; Dacem; Fundación Dany Cerebral de la Comunitat Valenciana; Fundación Síndrome de Down, y Asociación Afanias. Aquests fons permetran el desplaçament de les persones usuàries de diferents municipis als centres de dia d’aquestes associacions.

La vicepresidenta Patricia Puerta ha explicat que són subvencions que «redunden en benefici dels usuaris d’aquests serveis i els seus familiars, perquè en tots dos milloren la seua qualitat de vida i capacitat d’autonomia».

A més ha manifestat que són recursos que «tenen l’objectiu de canviar la societat i acostar a la província de Castelló a un escenari d’igualtat real».

Explora más

Vinaros
6:27 pm, August 13, 2025
temperature icon 33°C
L: 33° H: 33°
Feels like 38.26 °C muy nuboso
Humidity 57 %
Pressure1014 mb
Wind 14 Km/h