/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Diputació forma a més de 400 persones en reanimació i l’ús de desfibril·ladors

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La vicepresidenta Patricia Puerta considera que aquests cursos són “fonamentals” per a ajudar amb èxit a les persones que pateixen parades cardíaques

La Diputació de Castelló ha format durant els mesos de setembre i octubre a més de 400 persones perquè sàpien com reaccionar davant una parada cardíaca. En concret, la formació ha anat destinada a ensenyar com s’utilitzen els més de 200 desfibril·ladors que la institució provincial té repartits de nord a sud del territori, uns equips que han demostrat ser molt eficaços a l’hora de salvar vides. El curs ha estat dirigit a personal no sanitari, mostrant així l’interés de la Diputació de Castelló per aconseguir una província cardiològicament protegida.

La vicepresidenta i diputada de Benestar Social, Patricia Puerta, ha considerat que aquests cursos són “fonamentals” per a ajudar amb èxit a les persones que pateixen parades cardíaques “perquè està demostrat que si actuem de manera precoç estem augmentant fins a un 50% la supervivència d’aquestes persones”.

La formació s’ha realitzat en els centres CEDES de Morella, Albocàsser, la Vall d’Alba, Llucena, Sogorb, Castelló i a l’Ajuntament de Benicarló.

“Amb aquest curs, sumat a la instal·lació dels desfibril·ladors en edificis públics de la província, estem contribuint a millorar el benestar de les nostres veïnes i veïns”, ha dit la vicepresidenta.

La formació ha constat de quatre mòduls i ha sigut impartida per professionals en la matèria. A la seua finalització s’ha fet lliurament d’un certificat oficial i el carnet d’ús de desfibril·ladors.

Explora más

Vinaros
10:40 am, August 25, 2025
temperature icon 28°C
L: 28° H: 28°
Feels like 31.93 °C nubes
Humidity 85 %
Pressure1016 mb
Wind 5 Km/h