/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Jana posa en marxa la rehabilitació del Centre Cultural amb 86.000 euros de la Diputació de Castelló

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Un projecte que permetrà millorar i adaptar les instal·lacions a les necessitats dels veïns i veïnes, amb l’habilitació d’una cuina, la construcció d’un lavabo accessible i la modificació del guarda-roba i de l’accés principal

  • César Simó, alcalde de La Jana, posa en valor el compromís de la presidenta Marta Barrachina amb els municipis de l’interior i assegura que “per a un poble com La Jana comptar amb el suport de la Diputació és una gran ajuda”

L’Ajuntament de La Jana ha donat inici a les obres de rehabilitació del Centre Cultural gràcies al suport econòmic de la Diputació de Castelló, que destina 86.000 euros a esta actuació a través d’un conveni singular.

Un projecte que permetrà millorar i adaptar les instal·lacions a les necessitats dels veïns i veïnes, amb l’habilitació d’una cuina, la construcció d’un lavabo accessible i la modificació del guarda-roba i de l’accés principal.

L’actuació contempla a més la substitució del paviment existent en la zona de la barra i la reparació d’una clivella en la façana.

César Simó, alcalde de La Jana, ha posat en valor el compromís de la presidenta Marta Barrachina amb els municipis de l’interior i ha assegurat que “per a un poble com La Jana comptar amb el suport de la Diputació és una gran ajuda”.

En este sentit, el primer edil ha assenyalat que “sense la col·laboració de la Diputació seria molt difícil tirar avant projectes d’esta envergadura”, perquè els recursos dels xicotets pobles “sempre són molt limitats”. No obstant això, “comptar amb este suport econòmic ens dona oxigen i ens permet continuar millorant les instal·lacions municipals”.

El Centre Cultural és un dels espais de referència de la programació cultural i de l’activitat social de La Jana, i esta actuació “demostra l’obstinació de l’Ajuntament per millorar els nostres espais públics i garantir unes instal·lacions en les millors condicions als nostres veïns”.

Des de l’Ajuntament de La Jana continuarem treballant per a millorar els nostres serveis i invertint en les nostres instal·lacions municipals. És una necessitat i un deure”, ha conclòs l’alcalde.

Explora más

[location-weather id="200265"]