- L’orquestra La Misión, una de les més destacades del panorama nacional, actuarà el dimecres 26 d’agost, en l’aparcament de l’Espai d’Oci d’Alcalà.
L’orquestra La Misión serà el plat fort de les festes patronals d’Alcalà de Xivert, el dimecres 26 d’agost, a les 23.30h, en l’aparcament de l’Espai d’Oci d’Alcalà. L’actuació suposa el desplegament d’una important infraestructura amb un impressionant escenari de 44 de metres i quatre hores de música en directe, amb producció audiovisual i desplegament tècnic de primer nivell, pensat per a oferir un gran espectacle, amb diversió assegurada per a tots els públics i gustos.

Les entrades podran adquirir-se a partir del 6 de juliol, al preu de 10 euros, de manera en línia a través de la plataforma www.codetickets.com i de manera presencial a l’Ajuntament d’Alcalà i Oficines Municipals i Tourist Info d’Alcossebre.































