- Aquest diumenge ha tingut lloc la “Mitja Marató de la Carxofa” de Benicarló-Peñíscola. Vora 200 atletes han participat d’una carrera amb una distancia a completar de poc mes de 21 quilòmetres
Musa Sowe, s’ha proclamat guanyador masculí amb molta autoritat. Sowe ha dominat la prova clarament sobre la resta de participants. A la sortida de Benicarló cap a Peñíscola ja tenia una avantatge molt considerable respecte la resta i poc a poc l’ha anat incrementant. Ha parat el crono en 1:13:46, quasi cinc minuts mes que Xavier Ortín, que ha sigut segon. El tercer atleta masculí ha sicut Luís Martín (1:19:39).
La victòria femenina ha sigut per a la benicarlanda Bea Sorlí, una corredora molt coneguda en proves de la zona. Sorlí ha creuat la meta amb el temps de 1:32:44. La segona classificada ha sigut Carmen Sala (1:34:29). En tercer lloc, tancant el podium, ha sigut Ana Roig (1:36:02).