La Penya Setrill de Benicarló va acollir el passat divendres 24 d’octubre, de 18.00 a 20.00 hores, el seu primer Taller Solidari de Pulseres Candela, una activitat amb finalitat solidària per a donar suport a la investigació del càncer infantil.
L’esdeveniment, organitzat conjuntament amb Pulseras Candela, va servir per presentar el projecte i posar les bases per a la creació d’un grup Candeler permanent a Benicarló, que elaborarà polseres solidàries de manera periòdica —setmanal, quinzenal o mensual—, tant a la seu de la Penya com des de casa amb el material facilitat.

El taller va estar obert a tota la ciutadania, i va comptar amb la participació de persones jubilades, famílies i veïns i veïnes amb ganes de col·laborar per una bona causa.
Des de la Penya Setrill s’ha expressat un agraïment especial a tots els participants per la seua implicació i solidaritat, destacant l’èxit de la iniciativa i el bon ambient viscut durant la jornada.
FOTOS PENYA EL SETRILL DE BENICARLÓ


































