- Vinaròs està vivent esta tarde nit la segona gran desfilada del Carnaval 2023, que demà posa punt i final després de més de dues setmanes de celebració .
Les 31 comparses han tornat a donar un gran espectacle davant un públic entregat, encara que amb menor assistència tant de públic com de comparsers, com sol ser habitual en la segona desfilada.
Uns 5.000 comparsers amb les seues respectives reines i reis, i uns 60 artefactes mòbils, han tornat a disfrutar pels carrers de la ciutat i han fet disfrutar també als espectadors amb les seues coreografies i alegria.
La 41 edició del Carnaval de Vinaròs conclou demà amb la vetlla i l’enterrament de la sardina. Tindrà lloc a partir de les 18.30 hores als jardins del convent de Sant Francesc. A les 19 hores està previst el judici final a Sa Majestat Carnestoltes amb l’espectacle de la companyia Masters Ballet i posteriorment es partirà en cercavila fins a la platja del Fortí, on tindrà lloc l’enterrament de la sardina i la cremà de Sa Majestat Carnestoltes a càrrec de la ballarina Ester Miralles.