/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

L’AEMET emet una alerta per forts vents i fenòmens costers al litoral de Castelló

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

L’Agencia Estatal de Metereologia ha informat de l’activació d’una alerta groga per forts vents i fenòmens costers en la zona del litoral nord de la província de Castelló durant el dia 23 de desembre. Aquests vents tenen intervals que poden arribar als 50 – 60 km/h (força 7) a l’interior de la mar i als 70 km/h fins les 15:59 d’avui dimecres.

L’AEMET també comunica que a partir de les 16:00 i fins les 23:59 d’avui dilluns 23 de desembre, l’alerta s’eleva a taronja, ja que s’esperen vents amb ràfeges màximes de 90 km/h amb vent del nordest.

En finalitzar aquesta alerta taronja, l’alerta baixarà un altre cop a nivell groc fins les 08:59 de demà dimarts 24 de desembre.

Segueix l’alerta taronja a l’interior nord de la província de Castelló

Per la seva banda, l’interior de la província de Castelló segueix amb alerta taronja per ràfegues de vent de més de 100 km/h de vent del nord-est.

A partir de demà 24 de desembre, s’espera que l’alerta baixe el seu nivell a groc fins les 08:59.

Foto: Agencia Estatal de Metereologia.

Explora más