/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

L’AEMET instaura diverses alertes groges a l’interior i litoral nord de la província de Castelló

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Per precipitacions acumulades i fenòmens costers al litoral i per baixes temperatures i acumulació de neu a l’interior.

L’Agencia Estatal de Metereologia ha instaurat una alerta groga per precipitacions acumulades al litoral nord de la província de Castelló. L’alerta tindrà vigència des de demà dijous a les 12:00 fins el divendres 17 a les 11:59 h.

S’espera que en una hora es puguin recollir 20 litres per metre quadrat.

Per altra banda, també s’instaura una alerta groga des de demà dijous a les 15:00 h fins a les 19:59 de demà divendres per fenòmens costers. S’esperen vents entre 50 i 60 km/h i onades de 3 metres.

Alerta groga per acumulació de neu i baixes temperatures

Per altra banda, l’interior de Castelló es trobarà a partir de demà dijous a les 00:00 h fins les 09:59 h en alerta groga per temperatures mínimes. S’espera que el termòmetre pugui descendre fins als 6 graus negatius.

A més, també hi ha una alerta groga per acumulació de neu que s’activarà a partir de les 16:00 h del dijous 16 fins a les 09:59 del divendres 17. S’esperen 5 cm de neu.

Si vol consultar totes les alertes, clica en el següent link

Foto: Agencia Estatal de Metereologia.

 

Explora más

Vinaros
1:55 am, September 6, 2025
temperature icon 23°C
L: 22° H: 23°
Feels like 23.16 °C muy nuboso
Humidity 84 %
Pressure1020 mb
Wind 2 Km/h