/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Laia Pío recull el premi com a artista del segon premi de secció segona de les Falles d’Alzira 2026

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • L’artista fallera participa en la primera gala dedicada als artistes fallers i destaca el reconeixement a la feina que hi ha darrere de cada monument.

L’artista fallera natal de benicarló  Laia Pío ha participat aquesta setmana en una gala dedicada als artistes fallers, un acte que ha servit per reconéixer el treball, l’esforç i la dedicació dels professionals que fan possible les Falles.

Durant la cerimònia, Laia Pío va recollir el guardó corresponent al segon premi de les Falles d’Alzira 2026, un reconeixement que posa en valor la qualitat artística del monument realitzat per al municipi valencià.

L’artista ha expressat la seua satisfacció per poder formar part d’un acte que reivindica la figura dels creadors fallers i que reconeix la passió i el compromís que hi ha darrere de cada projecte.

A través de les seues xarxes socials, Pío ha assegurat sentir-se afortunada de dedicar-se a una professió que l’apassiona i ha destacat la importància de continuar creixent tant personalment com professionalment dins del món faller.

També ha volgut agrair la confiança de totes les persones i comissions que han apostat pel seu treball, així com el suport rebut al llarg de la seua trajectòria artística.

Aquest reconeixement suposa un nou impuls per a la carrera de Laia Pío, que continua consolidant-se com una de les artistes falleres emergents amb projecció dins del panorama faller valencià.

Explora más

[location-weather id="200265"]