L’Ajuntament comprarà esta setmana nou local per la OIAC a la plaça Rio Cuarto

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El primer tinent d’alcalde, Marc Albella, ha comparegut este matí per informar que l’Ajuntament de Vinaròs signarà aquesta mateixa setmana la compra d’un local a la plaça de Río Cuarto per a traslladar l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OIAC).

Es tracta de dos locals situats en aquesta plaça, que tenen una superfície de 290 metres quadrats, i el preu d’adquisició serà de 242.500 euros. El consistori tenia previst en el pressupost 2022 una partida per a un nou local de la OIAC i la seua adequació de 378.000 euros, amb la qual cosa podrà invertir 135.000 euros per a adequar les noves instal·lacions.

Cal recordar que l’Ajuntament va traure anteriorment dues licitacions que van quedar desertes, la qual cosa ara permet gestionar de manera directa la compra d’un nou local.

El nou local serà molt més ampli que els 150 metres quadrats de la OIAC actual, que es troba situada en un local de lloguer en la planta baixa d’un edifici annex a l’Ajuntament.

Explora más

Vinaros
3:35 pm, March 9, 2023
temperature icon 21°C
L: 21° H: 24°
Feels like 20.6 °C nubes
Humidity 64 %
Pressure1009 mb
Wind 9 Km/h