- L’aigua prové de la depuradora de Peníscola i compta amb tractament terciari de desinfecció mentre duren les obres al col·lector
L’Ajuntament de Benicarló ha emés una informació d’interés relacionada amb el Barranquet, conegut també com la Rambla d’Alcalà.
Segons han explicat des del consistori, l’aigua que actualment s’està abocant a la zona prové de la depuradora de Peníscola i és aigua depurada amb tractament terciari de desinfecció.

Este abocament és provisional i està motivat per les obres que s’estan executant al col·lector de Peníscola. La previsió és que esta situació es mantinga, com a màxim, fins a mitjans del mes de juny.
L’Ajuntament ha remarcat que l’actuació compta amb totes les autoritzacions pertinents.

A més, la Policia Local de Benicarló està realitzant un seguiment continu per garantir la seguretat i la correcta circulació a la zona afectada.
INFORMACIÓ AJUNTAMENT BENICARLÓ

























