/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

L’Ajuntament de Vinaròs informa de l’obertura del termini d’inscripcions per sol·licitar el Bo Infantil i l’ajuda al transport escolar

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

L’Ajuntament de Vinaròs ha informat, a través dels seus canals de difusió, de l’obertura del termini d’inscripcions per solicitar l’ajuda del Bo Infantil 2026/2027, així com l’ajuda al transport escolar.

Pel que fa referència al Bo Infantil 2026/2027, la tramitació es podrà realitzar a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament fins el proper 25 de juny, on s’ha habilitat un enllaç directe dins de l’apartat “Tràmits destacats”, amb el següent recorregut:

Bases ➡️ www.vinaros.es ➡️ Per a la ciutadania ➡️ Educació ➡️ Ajudes i subvencions ➡️

Per altra banda, pel que fa a l’ajuda al transport escolar per als instituts IES Leopoldo Querol i IES José Vilaplana, cal recordar que aquestes ajudes van destinades a als domicilis familiars a menys de 3 kilòmetres dels centres educatius.

El termini per presentar les sol·licituds finalitza el 3 de juliol a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament, on també s’ha habilitat un enllaç directe dins de l’apartat “Tràmits destacats”.

Foto: Ajuntament de Vinaròs.

Explora más

[location-weather id="200265"]