/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

L’Ajuntament de Vinaròs presenta la programació del quart trimestre del Casal Jove

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Vuit activitats centrades en els eixos temàtics de dansa, acció social, formació laboral, elaboració i cuina, noves cuines, economia domèstica i expressió oral.

El regidor d’Infància, Família i Joventut de l’Ajuntament de Vinaròs, Juanfran Calvo, i la tècnica de Joventut, Mireia Guardino, han presentat aquest matí la programació del darrer trimestre del Casal Jove. Calvo ha especificat que “la programació es desenvoluparà dins dels eixos temàtics de dansa, acció social, formació laboral, elaboració i cuina, noves cuines, economia domèstica i expressió oral“.

El regidor ha recordat que “la programació d’aquest quart trimestre s’engloba dins dels mesos de setembre, octubre i novembre“, ja que, durant el mes de desembre, la regidoria de Joventut realitzarà el tradicional Parc de Nadal, “tancant totes les activitats juvenils abans de que finalitze l’any“.

Guardino ha sigut l’encarregada de presentar la programació, que consta de 8 activitats per a joves d’entre 12 a 30 anys. Entre les activitats es pot trobar jornades per conèixer diferents estils de dansa, voluntariat al Gàmesis i formació de carretiller. També s’oferirà taller gastronòmic, creació de personatges per als videojocs, tallers d’ocupació i per vèncer la por escènica. Finalment, s’oferirà una xerrada sobre gestió de l’economia domèstica.

La tècnica de Joventut ha recordat que “les propostes són gratuïtes“, a més d’especificar que per inscriure’s “és necessari emplenar el formulari de Google o a través de l’enllaç del Casal Jove des del dilluns 15 de setembre“. El Casal Jove té un horari d’apertura de les 16:00 h fins les 20:00 h de dilluns a divendres.

Explora más