Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

L’Auditori Municipal de Vinaròs acolleix el monòleg “Spasticity, posa una discapacitat a la teva vida”

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El monòleg es durà a terme aquesta vesprada, a les 19 h, a l’Auditori Municipal Wenceslao Ayguals d’Izco.

L’Auditori Municipal Wenceslao Ayguals d’Izco acollirà, avui per la vesprada, el monòleg “Spasticity, posa una discapacitat a la teva vida”, a càrrec de l’humorista Marc Buxaderas.

Segons indica el comunicat de presentació, aquest monòleg “vol donar a conéixer com és el dia a dia d’una persona amb discapacitat, però sempre fugint de la compassió i posant l’espectador en situacions compromeses, des d’una perspectiva molt humana, positiva i amb grans dosis d’humor

Aquest monòleg es durà a terme aquesta vesprada, a les 19:00 h de la vesprada, a l’Auditori Municipal Wenceslao Ayguals d’Izco, sent el darrer acte en voltant al Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

L’entrada és lliure.

Foto: Ajuntament de Vinaròs.

Explora más