L’Associació Les Ametletes va celebrar el diumenge 21 de juny la festa de final de curs i benvinguda a l’estiu, amb una jornada de convivència compartida amb nombroses famílies del municipi.
Des de l’entitat han volgut agrair la participació de totes les famílies que els van acompanyar durant la celebració, així com el suport rebut per part de l’Ajuntament de Càlig.
També han destacat de manera especial la implicació i ajuda de Ruth, a qui han traslladat un agraïment sincer per la seua col·laboració en l’organització de la jornada.
☀️ Una festa per acomiadar el curs i donar la benvinguda a l’estiu en un ambient familiar i participatiu.

































