/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

L’escriptora benicarlanda Begoña Rico, va estar firmant el seu llibre a la fira de Sant Jordi de Barcelona

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El passat diumenge 23 d’abril, amb motiu de la festivitat de Sant Jordi o també dia del llibre. La benicarlanda psicòloga i escriptora Begoña Rico, va estar firmant el llibre que ha escrit anomenat “TU PUEDES“. Invitada per l’editorial Letrame.

Begoña, molt agraïda va publicar a les seves xarxes socials un missatge d’agraïment. Primerament a l’editorial per la invitació. També nomena en aquesta publicació que va ser un honor poder compartir aquesta jornada amb altres escriptors com ara Laura Golzio. Finalment, també va agrair que lectors com Patri, Dani o Tifani passaren pel seu estand ubicat al passeig Lluís Companys.

El llibre “ PUEDES” escrit en llengua castellana:

“NO CONTINUÏS SOFRINT ESCLAU DELS TEUS PENSAMENTS​ NEGATIUS”
Descobreix com entrenar la teva ment de manera fàcil per a deixar de costat les teves pors, l’ansietat, els pensaments negatius i aprèn a prendre el control de les teves emocions.

Tens una sensació d’inquietud i opressió d’ansietat constant i no aconsegueixes calmar-te?
Sents que t’atrapen les pors i no pots alliberar-te d’ells?
Necessites fer callar aquesta veu al teu cap que et turmenta contínuament i no et deixa viure en pau?
Els teus diàlegs interns estan replets de pensaments negatius?
Sents que la tristesa s’apodera de la teva ment la majoria dels dies?

📌 Pots consultar la seva pròpia pàgina web al següent enllaç:
https://linktr.ee/bego.rico?fbclid=PAAaYD1zZJi8ctdLTzCCekymHCXwu7d9I8pZKCWlZ047ZKZjpx29Rpg_o5rwo

IMG-9657
IMG-9656
IMG-9655
IMG-9653
IMG-9654
IMG-9651
IMG-9649
IMG-9650

Explora más

Vinaros
11:38 am, March 15, 2025
temperature icon 13°C
L: 12° H: 13°
Feels like 11.07 °C cielo claro
Humidity 42 %
Pressure1012 mb
Wind 29 Km/h