/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

“Lola tijeras”, amb muntatge de Ada Aparicio, guanya el “Vinaròs en curt”

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El curtmetratge “Lola tijeras”, dirigit per María García, i amb muntatge de la vinarossenca Ada Aparicio, ha guanyat el premi “Vinaròs en curt Felipe Osanz” del Festival Internacional de Curtmetratges Agustí Comes de Vinaròs.

La vinarossenca Ada Aparicio ha fet el muntatge del curtmetratge i també ha sigut ajudant de producció. El curt ha sigut produït en l’Institutodel Cine de Madrid.

La directora de “Lola tijeras” i Ada Aparicio van rebre el premi, consistent en 600 euros i escultura, de mans de Josefa Gondomar, presidenta de la Fundació Caixa Vinaròs, entitat organitzadora del festival.

Els altres dos curts finalistes eren “Mar i Terra”, rodat a Vinaròs i dirigit i protagonitzat per vinarossencs, com el seu responsable màxim Jordi Febrer i “Plutó” dirigit per Mia Monplaisir, amb banda sonora del vinarossenc Daniel Selma.

Explora más