/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Més de 300 persones participen en la VIII Trail, Marxa a Peu i Canicross Vila de Càlig

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Les tres proves es van desenvolupar sense cap incidència gràcies a la feina dels voluntaris i voluntàries que durant el matí van treballar de forma desinteressada pel bon funcionament de tot l’esdeveniment

Càlig va acollir ahir diumenge la VIII Trail, Marxa a Peu i Canicross Vila de Càlig amb la participació de 315 persones d’arreu de la comarca. En concret, la Trail va comptar amb 160 corredors, la Marxa a Peu amb 150 senderistes i la Canicross, novetat d’aquest any, va comptar amb cinc participants.

Pel que fa a les característiques de les proves, la modalitat Trail era una carrera de caire competitiu, amb un recorregut de 17,5Km i un desnivell acumulat de 560 metres, mentre que la Marxa contava amb una distància de 8Km i un desnivell acumulat de 260 metres. Per últim, la Canicross disposava d’un recorregut de 5,5Km on el més important era gaudir de l’esport acompanyat de la mascota.

En relació als resultats, el guanyador masculí absolut de la Trail va ser l’atleta local Agustín Ribera del Club d’Atletisme del Baix Maestrat, seguit de José Ramón Morales i d’Andrés Milián. En la categoria femenina la guanyadora absoluta va ser la corredora Àngels Centelles, seguida de Laia Cid i Sonia Casanova. A nivell local, en la categoria masculina, el primer lloc va ser pel guanyador absolut Ribera, seguit en aquest cas de Jordi Salvador i Adrià Domènech, mentre que en la categoria femenina la campiona local va ser Rocío Martínez seguida de Noelia Gumbau.

Finalment, en el Canicross el podi va estar format per Manuel Julve, Cristian Querol i Alex Nadal.

El regidor d’Esports, Oscar Anglés, felicitava als guanyadors i agraïa la feina tant d’HJ&Crono com de El Nou Molinet per fer possible la celebració de la VIII Trail, Marxa a Peu i Canicross Vila de Càlig. Així mateix, també feia extensius els seus agraïments als participants i tots els voluntaris “perquè sense ells i elles no seria possible celebrar aquesta prova que ja ha arribat a la vuitena edició”.

D’altra banda, Anglés afegia que “la intenció és continuar treballant per millorar la Trail, una tasca que passa per escoltar els suggeriments i idees dels mateixos participants amb experiència en altres proves similars, amb l‘objectiu de convertir-la en un referent al nord de la província”.

IMG-20231105-WA0015
IMG-20231105-WA0014
IMG-20231105-WA0013
IMG-20231105-WA0012
IMG-20231105-WA0011
IMG-20231105-WA0010

Explora más

Vinaros
2:01 pm, August 28, 2025
temperature icon 31°C
L: 29° H: 31°
Feels like 31.86 °C muy nuboso
Humidity 46 %
Pressure1008 mb
Wind 6 Km/h