/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Mobilització d’emergències per dos accidents amb camions a l’AP-7 de matinada

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, dels parcs de la Plana Alta i Baix Maestrat, han intervingut durant la matinada en dos accidents de trànsit amb camions implicats a l’autopista AP-7.

El primer dels sinistres s’ha produït al voltant de les 2.15 hores al quilòmetre 391 de l’AP-7, al terme municipal de Torreblanca, on s’han vist implicats dos camions. A conseqüència de l’accident no s’han registrat persones atrapades.

Fins al lloc s’han desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del SAMU. L’equip mèdic ha assistit un home de 24 anys per traumatisme, que posteriorment ha sigut traslladat a l’Hospital General de Castelló.

El segon accident ha tingut lloc a les 5.40 hores al quilòmetre 401 de l’AP-7, al terme municipal de Cabanes.

En aquest cas, es tracta d’un camió que ha eixit de la via, amb el conductor atrapat a l’interior del vehicle.

Els bombers han procedit a l’excarceració del conductor, un home de 54 anys, que presentava traumatisme. Igualment, han intervingut una unitat SVB i una SAMU, i el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General de Castelló.

Els dos incidents han requerit la coordinació dels serveis d’emergència per garantir l’atenció sanitària i la seguretat a la via.

0e84f897-0236-4ead-a5b4-f115de671e0c
60cb2a7a-e394-4360-ab66-aaf135e2ece8

Explora más

[location-weather id="200265"]