- Divendres al vespre-nit arribada a l’Ajuntament de les Dames, Cavallers, Dulcinea i Reina de les Festes Patronals de Benicarló 2023
Tot seguit homenatge i lliurament de ventalls commemoratius a la Reina, Dulcinea i a la Cort d’ Honor al Saló Noble de l’ Ajuntament de la ciutat.
Proclamació de la Reina, Dulcinea, Dames, Dames Infantils, Cavallers Infantils 2023. Elles son: Neleta Boo, Meritxell Barajas, Marina Flores, Teresa Foix, Daniela Capella, Avril Martínez, Ainara Pérez, Karla Pinós, Ana Juan, Elisa Forés, Julia González, Laia Aicart, Izan Santana, Enma Carrillo, Alba Urgilles i Arnau Monroig.
Tot seguit lliurament del premi Poesía Flor Natural a Càrrec de Juanma Torres Segarra.
Pregó de les Festes Patronals a càrrec de la mantenidora, Candela Romero Porres. Paraules i emotives vivencies de Candela, una lluitadora on tots vam poder escoltar com va saber afrontar i lluitar eixa malaltia i com d’ agraïda está del seu poble, de la seua familia, amics, companys i son tantes i tantes els sentiments que va saber expresar una jove benicarlanda de 21 anys on un bon día i com molt be va explicar li va canviar la vida i la sabuda lluitar desde els onze anys que va ingresar a l’ Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, on va rebre tractament per una leucèmia d’ alt risc, i el 2014 es va sotmetre a un trasplantanent de médul.la òssia.
Candela teixia polseres amb fils de colors a l’ Hospital i va ensenyar aquesta manualitat a les seus grans amigues Mariola Giner Mascarell i Daniela Capella Febrer, Elles tenien aleshores 9 anys.
Va tancar l’ acte de proclamació a la plaça de Sant Bartomeu l’ Alcalde de la ciutat Juanma Cerdá.
Seguidament cercavilla amb la Reina de les Festes, Dulcinea, Cort d’ Honor, Cavallers i Autoritats locals i convidades per a la nit del Certament. Ramellet pirotècnic i ball de Gala AMB l’ actuació Eixir Tour 2023 de l’ orquesta Shows Montecristo.