- Després de depositar tots els vots de les persones amb dret a vot i fet el recompte han realitzat la dessitjada trucada.
El mati de dissabte 7 de juny al magatzem de la Mar de la ciutat de Benicarló s’ha dut a terme l’acte d’elecció de les embaixadores de les falles del nord arreu de tota la comunitat.
Després de depositar tots els vots de totes les persones amb dret a vot i realitzat el recompte de vots per part de la taula, l’alcalde de la ciutat Juanma Cerdà ha trucat primer a la xiqueta YUNE SANCHEZ AYZA, desprès ha trucat a la jove NOA PEGUEROLES RUIZ per a c omunicar-los que han estat elegides FFMMB 2026.
Per a concloure l’acte han acudit al Magatzem de la Mar les Falleres Majors de Benicarló 2026 i les seves respectives corts d’honor, per a realitzar les primeres fotografies oficials.
Aquesta vesprada putjarem la galeria fotografica realitzada per Juanvi Gellida.
Enhorabona Yune i Noa Falleres Majors de Benicarló 2026