/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Obres i Serveis adequa els pàrquings públics

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Les feines consisteixen en la reparació dels clots i millora del paviment per oferir una major durabilitat i accessibilitat als veïns

La Regidoria d’Obres i Serveis, a través de la Brigada Municipal, ha posat en marxa feines d’adequació dels pàrquings públics de la localitat. En concret als estacionaments del passeig de Juan Ribera, avinguda de Tarragona i al passeig de Fora del Forat, amb feines per a la millora del paviment. Les feines han consistit en anivellar tot el terra per eliminar els clots i evitar les acumulacions d’aigua quan es produeixen precipitacions, amb la posterior compactació de tot el paviment per a donar-li una major resistència.

El regidor d’Obres i Serveis, Josué Brito, ha indicat que “amb aquestes feines el que pretenem és garantir una major durabilitat dels pàrquings i sobretot una millor accessibilitat, tant per als vehicles com per als veïns, gràcies a l’eliminació dels clots”. D’altra banda, el regidor anunciava que properament s’ampliarà el pàrquing públic del PAI SUR-17, ubicat al passeig de Juan Ribera, per garantir espai suficient per atendre la demanda prop del nucli urbà.

Per acabar, Brito comentava que un cop acabades aquestes feines, continuaran en la resta dels pàrquings públics de la localitat, per a reparar els danys produïts per les últimes precipitacions, a més de comptar amb una segona intervenció per al pròxim any, que també inclourà millores per incrementar la durabilitat.

Explora más