L’Ajuntament de Vinaròs ha donat a conéixer, a través d’una nota de premsa, que els operaris de la Brigada Municipal han posat en marxa durant aquesta setmana feines de millora del paviment a la zona de la plaça de Comte de Benavente.
Segons indica el consistori vinarossenc, la superfície presentava moltes irregularitats, amb zones aixecades, degut a les arrels dels arbres, que podien provocar caigudes als veïns, especialment per a les persones amb mobilitat reduïda.
Les feines, segons ha detallat el regidor d’Obres i Serveis, Josué Brito, consisteixen en la demolició de tot el paviment i la solera actual per ajustar la superfície a la rasant, millorant l’evacuació de l’aigua, així com la pavimentació de tota la plaça al voltant d’una zona de drenatge feta amb llambordes per als arbres.
Brito ha indicat que “la prioritat és oferir una plaça més segura amb una intervenció profunda que aporte una solució a llarg termini“, així com assenyalar que són conscients de les molèsties que poden ocasionar les obres, però “són necessàries per oferir una plaça de Comte de Benavente més segura per als veïns, fet que permetrà guanyar en qualitat de vida“.






















