/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Palestina a la Tertúlia Literària Àgora

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

A la programació del club de lectura Àgora aquest divendres 9 de maig tenim prevista una tertúlia literària que tractarà un text d’assaig . En aquest cas és el llibre “Palestina existe”. Un conjunt de destacats escriptors, historiadors i analistes (el novel·lista i Premi Nobel portuguès José Saramago , el lingüista nord-americà Noam Chomsky , el sociòleg -també nord-americà- James Petras , l’escriptor palestí-novaiorquès Edward W. Said , professor de Literatura en la Columbia University, l’espanyol Alberto Piris , general d’Artilleria en la reserva i analista del Centre d’Investigació per a la Pau, i Antoni Segura , catedràtic i especialista en el món àrab), proporcionen en este llibre d’urgència un conjunt de claus, dades, anàlisi i reflexions fonamentals per a la comprensió d’este conflicte.

Els autors relaten , des de diferents perspectives, com Israel desenrotlla una estratègia qualificada d’ocupació i desallotjament de Palestina, i com la comunitat internacional manté una actitud passiva.

Durant la tertúlia literària ens acompanyarà Pietat Mateu , activista del BDS que des de fa anys participa en grups de treball que s’ocupen del conflicte que ens ocupa.

L’acte està obert a totes les persones interessades.

Recordeu: Divendres 9 de maig, a la Sala d’actes de la Biblioteca Municipal de Vinaròs a partir de les 17:30.

CLUB DE LECTURA ÀGORA

Explora más

Vinaros
4:06 pm, August 27, 2025
temperature icon 29°C
L: 29° H: 32°
Feels like 34.28 °C cielo claro
Humidity 74 %
Pressure1008 mb
Wind 13 Km/h