/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Peñíscola vibra amb més de 500 músics en la XII Trobada de Bombos i Tabals

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Un total de 16 agrupacions omplin el casc antic en una jornada festiva i de tradició.

Peñíscola ha viscut una jornada plena de ritme i tradició amb la celebració de la XII Trobada de Bombos i Tabals, que ha reunit més de 500 músics procedents de diferents punts del territori.

Un total de 16 agrupacions han participat en aquesta cita, omplint el casc antic de so i ambient festiu, consolidant l’esdeveniment com una de les trobades més destacades del calendari cultural local.

Entre els grups participants han estat presents formacions de municipis com La Vall d’Uixó, Vinaròs, Tortosa, Benicarló, Betxí, Almenara, Castelló de la Plana, La Ràpita, Vila-real i Borriana, entre altres.

Des de l’organització s’ha volgut felicitar l’entitat local per l’èxit de la trobada, així com per la celebració dels seus 25 anys d’història, destacant el seu paper en la promoció de la cultura i les tradicions.

La Trobada de Bombos i Tabals reafirma així el seu valor com a espai de convivència, música i identitat col·lectiva. 🥁

A
B
J
I
H
G
F
E
D
C
L
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
L
M
N
O
P
Q
S
R
T
U
V
W
X
Y

Explora más

[location-weather id="200265"]