/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Polèmica a Benicarló: La regidora de turisme Inma Calvet, mobilitza a la policia local per a retirar una pista improvisada de vòlei a la platja el Morrongo

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Un grup d’aficionats assegura que porten més de 25 anys practicant aquest esport a la platja sense incidències i critica la decisió de l’Ajuntament de Benicarló.

Un grup de veïns de Benicarló ha expressat el seu malestar després que, segons denuncien, una patrulla de la Policia Local els obligara a retirar la xarxa de vòlei platja que havien instal·lat a la platja del Morrongo mentre practicaven esport.

Els afectats asseguren que fa més de 25 anys que es reuneixen cada estiu per jugar a vòlei platja en aquest mateix espai, utilitzant material de la seua propietat —xarxa, pals i línies— i sense generar molèsties ni conflictes amb la resta d’usuaris de la platja.

Única xarxa de vòlei a la platja del Morrongo

En un comunicat difós a les xarxes socials, lamenten que s’hagen destinat recursos policials per posar fi a una activitat que, segons afirmen, es desenvolupa de manera cívica i gratuïta, mentre consideren que hi ha altres prioritats per al municipi.

El col·lectiu també critica la decisió de la regidora de Turisme, Inma Calvet, a qui atribueixen la intervenció, i recorda l’eslògan municipal «Benicarló, més esport», assegurant que la situació viscuda contradiu aquest missatge de promoció de l’activitat física.

Els jugadors destaquen, a més, que durant l’estiu participen en aquestes partides tant veïns de Benicarló com visitants i turistes procedents de diferents punts d’Espanya i d’altres països, convertint aquesta activitat en un espai de convivència i integració.

Per ara, l’Ajuntament de Benicarló no ha fet pública cap valoració sobre aquests fets ni sobre els motius que haurien motivat la intervenció policial.

Explora más

[location-weather id="200265"]