/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Portell convida a descobrir els seus orígens amb una caminada guiada el 25 d’octubre

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • L’Associació Esportiva Portellana Toll d’en Drac ha organitzat per al pròxim dissabte 25 d’octubre una caminada per descobrir els orígens de Portell, amb un recorregut que inclourà el poblat de l’edat de ferro, l’època ibèrica i Portell el Vell.

L’eixida serà a les 9.30 hores des de la plaça Major, i l’activitat compta amb una assegurança de 3 euros que cal abonar prèviament. Les inscripcions poden formalitzar-se a través del correu electrònic aepdrac@gmail.com o en el formulari habilitat en línia: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeXstxgOoFJsLiE75tv4eC03Yyxpsq-H8dCT4r92Gh99JK98g/viewform

Aquesta activitat combina esport, natura i història local, i permet conéixer de prop els jaciments i enclavaments més antics del municipi, en un itinerari pensat per a tots els públics.

Explora más